Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

22 Kasım 2011 Salı

ÇANTAMIZ GELDİİİİİ:))))))))))))))))))))))


Kuzulu çantam geldiiiiiiiiiiiiiiii:))))))))))))))))) Çok ama çok beğendim. Yavrumun yakında her şeyi kuzulu olacak. Bide şu mothercare'de gördüğüm kuzulu patikleri alabilsem çok güzel olacak:( Küçücük patiğe de o kadar para verilir mi yaaaa:( biyasimadahagirdim@blogspot.com çok teşekkür ederiz çantayı açtığımızda bize çok cici bir kuzu oyuncak gönderdiğini gördük ve çok mutlu olduk:) Başarılarının devamını diliyorum... Yavrum bir an önce gelse de bende arabasına bu cici çantayı taksam. Bu aralar tek hayalim bu çünkü giderek daha da zorlaşıyor her şey... Yine de çok şükür ailemin yanında olmak(eşimi çok özlesemde) bana iyi geldi. Rabbim hayırlısıyla kuzumu kucağıma almayı naship etsin. Bugün biraz keyifsizim gece 2 kez üst üste ayağıma kramp girdi. Ve şuan da sanki çok yürümüşüm gibi ağrıyor ayağım:( Kuzum da zaten hiç durmadı dün gece sürekli hareket halinde... Olsun canımı acıtsa da beni uyutmasa da bayılıyorum hareket etmesine bu aralar en büyük zevkim kuzumu izlemek:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder