Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

3 Eylül 2011 Cumartesi

21+2

annesi: oğlum, sen benim bitanemsin...
babası: aaaaa, hani ben senin bitanendim? ne çabuk pabucumu attın dama?

Babamızın bu sabah kıskançlık damarları kabardı. Bebeğim yanıma gelince ne yaparız bilemiyorum?! Oğlum galiba git gide daha da güçleniyor. Yavrumun tekmelerini hissetmek için elinizi karnıma koymanıza hiçççç gerek yok maşallah artık dışarıdan anlaşılıyor. Onu hissetmek çok güzel bir duygu fakat dışarıdan oynadığını görmek çok eğlenceli:) Geçen gece uyumaya gittim bizimki her zamanki gibi durmayınca karnıma bakayım dedim gülmekten çatladım neredeyse.. Babamız ne oluyor bu kadına iyi saatler olsunlar mı gözüktü diye koşa koşa geldi:))))
Bu aralar tansiyon problemim var maalesef, yatıp dinlenmeme rağmen geçmemiş belli ki... Dün yemeğimi erkenden yedim sabahta bir lokma atmadan ağzıma yola çıktık. Gittiğimiz yerde yarım saat oturduk ben fenalaşmaya başladım. Hamilelikten önce bir kaç kez olmuştu ama bu sefer herkes daha bir korktu. Bembeyaz olmuş suratım sonra ter boşaldı ayakta durmaz hale geldim. Çok şükür şimdi iyiyiz fakat hala baş ağrım geçmedi :(
AYAKLARIM DAVUL GİBİ OLUYOR AMA YAAAAAA:(((((( Bu hamilelik iyi, hoş fakat zahmetli iş vallahi:) Akşamları o ayakların haline bir bakan bir daha bakmak istemez. Kocaman oluyorlar, geçen babamız bile şaşırdı. Bol bol su içmek gerekiyormuş zaten Antalya'da mecburen o bol bol suyu içiyorsunuz. İlerleyen zamanlarda şişlik artarmış umarım çok fazla artmaz. Ayaklarım bakılmaz hale gelir:(
Kendimi şık hissetmek için elimden geleni yapıyorum diyebilirim. Bayanlara verilen annelik duygusu olmazsa gerçekten zor bir durum olurdu bizim için... Bir anda dolabın sana yabancı hale geliyor. Karnın büyüdükçe giyebileceğin kıyafetler azaldıkça kendini kötü hissediyorsun. Ancak aldıkça rahatlıyorsun. Zaten normalde de öyle değil mi? Canımız sıkılınca alış veriş yapalım hemende nasıl o can sıkıntısı geçer erkekler hala anlayamaz:)))
Bu arada hamilelere tavsiyem mümkün olduğu kadar öyle uzun yolculuğa falan çıkmayın benim gibi canınız çıkar. Ama çok güzel bir bayram geçirdik ona sözüm yok. Eve gelince kendimi bir boşlukta hissettim sorma gitsin:( Fındık teyze, tuğba teyze, duygu teyze beraber yok havuz sefası, gecelere kadar muhabbetler, serin serin maltepe sefası, Manyas'ın güzel dondurmasını eve kadar bitirip hiç dondurma yememiş havası vermeler..... Kısacası her şey çok güzeldi bizim için... Eski günlerdeki gibi çok eğlendik yaniii biz bir araya geliriz de eğlenmez miyiz hiç?!
Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu da bitti... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder