Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Ek Gıdaya Geçiş

     Bugün itibariyle ek gıdaya yavaş yavaş geçmiş bulunmaktayız. Aslında çok istememe rağmen cesaret edememiştim zira pek gazlı bir bebeğim var. Doktorumuz benim hevesimi görünce sakınnn çok ağlar dedi. Peki ben neden başladım? Kuzumu ağlatmak için mi? Kesinlikle hayır! Yaklaşık bir haftadır kuzumun gaz ilaçlarını kestim sadece uyurken verdiğim gece öğününde nurse harveys katıyorum mamsına o kadar. Çok şükür bitti galiba. Hala galiba diyorum çünkü inanmak çok zor.
     Pazardan aldığım sulu kırmızı elmayı bir güzel rendeledim suyunu çıkarttım. Cam rende daha almadığım için normal rende kullandım. Fakat yarın ilk işim cam rende almak olacak. 1-2 tatlı kaşığı ile başlamak gerekiyor. Ben bir çay bardağının dörtte birini(çeyrek elma) verdim. Benim çok bilmiş oğlum bitince ağladı. Yani çok sevdi. Zaten ne zamandır hazırdı kuzum. Hazır olduğunu nasıl anladım peki?

*Çay kaşığı ile yemesini bir türlü beceremeyen kuzum artık çok severek çay kaşığı ile verdiğim suyu ve bitki çaylarını severek lıkır lıkır içiyordu.
*Yutma refleksi gelişmiş olduğu ayan beyan belli oluyordu.
*Tam da bugün elimde gördüğü dondurmamı resmen bana da ver diye yalvarıyordu. :) Yediklerimizi tatmak istiyor artık benim kuzum.

     Bu daha başlangıç yarın biraz daha arttırarak vereceğim inş. bir haftanın sonunda bütün bir elmanın suyunu. Gelişmeleri buraya ayrıntılarıyla yazacağım. Umarım gaz sorunumuz kabus olup geri gelmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder