Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

18 Mayıs 2012 Cuma

Kuzucuk Bunu Nasıl Başardı?

Bu aralar kuzuma uyku eğitimi ve bir rutin oturtmakla meşgulüm. Başarırsam eğer ayrıntılarını yazacağım inşallah. Zira dün gece beni şok etti resmen. Önce kundakladım hele öyle yarım falan değil sıkı sıkı. Yastığına koydum yarı uyanıktı yani uyumak üzereydi. Bende televizyon izlemek üzere yani biraz keyif yapayım dedim odaya geçtim. Zannederim yarım saat hatta daha fazla olabilir ses çıkmadı kuzumdan. Bende koltuğa oturmuş kendimce başardım işte deyip mutlu oluyorum ama nerdeeeee... Yukarıdaki görüntüyü görünce gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Nasıl bu hale geldi? Gerçekten şunu çok iyi anladım benim oğlum çok hareketli :)
 Battaniyenin ucunu bulduysa sorun yok ağlamıyor odası karanlık olsa da. Bende tülbentle dolaşırmışım. Bu kadar da bana benzeme be yavrum ..
Bu arada kardeşimin nişanı için diktirdiğim kıyafetim hazır. Çok ama çok beğendim. Kuzuma da papyon yaptırdım ama daha kıyafet alamadım. Benden fırsat kalmadı ki kuzuma :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder