Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

22 Mayıs 2012 Salı

Kuzum 4,5 Aylık

Bu aralar biz ne yapıyoruz? Kuzumla geziyoruzzzz:) Havaların düzelmesinden faydalanarak evimize çokta yakın olmayan parka gittik. Malum annenin doğumdan kalan ve evlilikten kalan fazlalıklarını vermesi gerekiyor. Kuzum yolda giderken uyudu parka vardığımızda yine uyuyordu. Ben çay keyfi, kitap keyfi yaptım öyle uyandı. Rüzgar olması nedeniyle kucağıma almadım. İşin doğrusu çok tırstım ağlar diye ama üzmedi çok şükür annesini:)
Uyandığında tepesindeki ağacı inceledi, inceledi, inceledi bitiremedi benim kuzum.
Emziğini kendisi çıkartmayı öğrendi. Eliyle bir güzel kavrıyor sonra hop emzik çıkıyor. Bazen de niye emzik yok diye ağlıyor:)
Önce parmak emmeyle başladı şimdi ise elini ağzına götürüyor. Hatta bir ara dişleri çıkıyor diye şüphelendik ama değilmiş umarım bırakır.
Hala minicik elleri var. Ellerini hiç bırakmayacağım oğlum sen de bırakma...
Moralim bu aralar ne kadar bozuk olursa olsun kuzumun bir gülümsemesi yetiyor bana. Terapi gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder