Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Kuzum 4 Aylık...

Yavrum hızla büyürken bu aralar ben iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum ama sürekli kucağıma alıp kokluyorum. Sadece çalışacağım için bana çok alışmasından korkuyorum. Kendim için değil yavrum için...
Boncuk boncuk bakan gözleri beni mest ediyor. Dünyanın en güzel duygusu bu olsa gerek...
Minicik olan elleri kocaman oldu. Öpmeye sevmeye doyamıyorum. Bir daha dört aylık olmayacak benim kuzum bu hallerini çok özleyeceğim.
Evettt garip gelebilir ama ayak seanslarımız var. Önce çoraplar itina ile çıkarılır sonra parmakları sayılır, mis gibi koklanılır ve sonunda hiç bıkmadan öpülür öpülür bir daha öpülür.... Anneme çekinerek söylediğimde bende çok öperdim dedi ve anormal bir şey yapmadığımı o zaman anladım:)))
Altını değiştirmek için koyduğumda burada ne buluyor oğlum bir türlü çözemedim. Konuşuyor, bir şeyler anlatıyor ve mutlu oluyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder